Licenční podmínky

Pomoc a rady ohledně licenční smlouvy Autodesk a užívání softwaru.

Zjistěte více

Pohlížeče od Autodesku

Stáhněte si zdarma AutoCAD Viewer a další prohlížeče od Autodesku.

Zjistěte více

Podpora Advance Steel

Konzultace a implementace od původních vývojářů Autodesk Advance Steel.

Zjistěte více

Technická podpora

Aby sme uľahčili našim zákazníkom orientáciu v nami ponúkaných službách, rozdelili sme našu technickú podporu do troch úrovní Silver, Gold a Platinum. Chcete zistiť, ktorá úroveň je pre vašu spoločnosť najvhodnejšia? Radi by ste zefektívnili prácu vášho projekčného či konštrukčného oddelenia funkciami či aplikáciami vyvinutými presne na mieru vašim potrebám? Potrebujete sa zdokonaliť v používaní vášho CAD/BIM produktu? Neváhajte nás kontaktovať cez formulár dole na stránke, alebo nám napíšte na email Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..

Technická podpora je primárne poskytovaná prostredníctvom Helpdesku s rozdelením podľa produktov:

PRODUKT CADKON+ / CADKON

PRODUKT AUTODESK / ADVANCE

Zákazníci s platnou službou CADKON Active (Subscription) môžu využívať technickú podporu, ktorej súčasťou je služba Helpdesk.

Zákazníkom spoločnosti GRAITEC s.r.o. je poskytovaná technická podpora na úrovni SILVER, GOLD a PLATINUM, ktorej súčasťou je služba Helpdesk.
banner helpdesk cadkon opt banner helpdesk autodesk opt
Pre získanie, alebo obnovenie služby CADKON Active kontaktujte svojho predajcu CADKONu alebo zašlite otázku na  Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. Zákazníci s platným subscription programom majú nárok na technickú podporu na úrovni GOLD.

Viac informácií ako získať prístup do Helpdesku, k VIP odpovediam a VIP výukovým videám.

Vzdialená technická podpora pomocou TeamViewer®

 

Logo teamviewer opt

Pre všetkých užívateľov ponúkame možnosť konzultácie a riešenia technických problémov cez vzdialenú plochu pomocou aplikácie TeamViewer®. Zákazníkom so servisnou podporou na úrovni GOLD a PLATINUM (produktov Autodesk a Advance) alebo s aktívnou službou CADKON Active (produktov CADKON), poskytujeme pre riešenie technických problémov 1 hodinu mesačne zdarma. Stiahnite si TiemViewer TU alebo kliknite na ikonu.

On-line prezentácia a konzultácie

online podpora

Služba je formou prezentácie a technickej podpory, kde pomocou pripojenia cez internet prebieha hlasová a obrazová komunikácia medzi Vami a naším technikom. Takto je napríklad možné predniesť komplikovanú otázku, kde Vy na vašom počítači ukážete o čo sa jedná a náš technik vás po celú dobu počuje a zároveň sleduje vašu obrazovku. Rovnako tak Vy môžete sledovať technika behom predvádzania konkrétneho postupu. Je tiež možné prevziať kontrolu nad klávesnicou a myšou. Zúčastniť sa môže naraz až 15 osôb.

On-line prezentácia/konzultácia prebieha pomocou služby GoToMeeting. Pre našich zákazníkov tiež usporiadávame internetové semináre na konkrétne témy. Pozrite sa na termíny seminárov. 

gotowebinargotomeeting

Ako to funguje?

Najprv naplánujeme dátum a presný čas a potrebné informácie, alebo Vám pozvánku pošleme e-mailom. Vy potom v dohodnutý čas kliknete na odkaz v e-maili a on-line prezentácia/konzultácia môže začať.

Čo k tomu potrebujem?

Operačný systém: Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista, 2003 Server nebo 2000 (Linux nie je podporovaný)
Internetový prehliadač: Internet Explorer, Mozilla Firefox (aktívny JavaScript a Java) alebo Google Chrome.
Internetové prepojenie: odporúčame káblové, DSL alebo rýchlejší počítač: Minimálne procesor Pentium® 1GHz s 512 MB RAM (2 GB RAM pre Windows Vista/7)
Určite tiež odporúčame pripojiť slúchadlá/reproduktory a mikrofón, pokiaľ sa budete chcieť zapojiť do diskusie.

Koľko to stojí?

Všeobecné prezentácie sú zdarma. Konzultácie u našich zákazníkov podľa platného cenníka GRAITECu. Riešenie problémov u našich zákazníkov je v rámci platného Subscription (Maintenace Subscription, CADKON Active) po dobu 1h/mesačne zdarma, v ostatných prípadoch je táto podpora spoplatnená. Zákazníci s platným Subscription po vyčerpaní 1h/mesačne zdarma: 0,60 eur + 3 eur  pripojenie. Zákazníci bez platného Subscription: 1,- eur + 3 eur  pripojenie.

Ako prebieha prezentácia?

  1. Po zaregistrovaní sa prihlásite pomocou odkazu, ktorý Vám prišiel e-mailom.
  2. V internetovom prehliadači kliknete na tlačidlo „Launch Software".
  3. Vyplníte Vaše meno a e-mail.
  4. A prezentácia môže začať.

Ako prebieha konzultácia?

Rovnakým spôsobom ako prezentácia a naviac môžete nášmu technikovi povoliť prístup do Vášho počítača (vzdialená plocha), aby priamo na Vašom počítači mohol prevádzať úpravy, nastavenia, inštalovať, predviesť postup riešenia atď.
Náš technik Vás požiada o prístup do Vášho počítača a Vy len myšou kliknete na tlačidlo „Show My Screen".

Kliknite sem pre ponuku alebo viac informácií

Alebo nám zavolajte na +421 948 332 682 a my s vami radi prejdeme vaše požiadavky.

Autodesk

Tento web používa na poskytovanie služieb, marketingové účely a na analýzu navštevnosti súbory cookies. Používaním tohto webu súhlasíte s ukladaním a používaním súborov cookies.