Autodesk Vault Banner 2019

Správa dát s Autodesk Vault 2021

vault workgroup 2021 badge 256px opt

Autodesk Vault je špeciálne navrhnutý tak, aby podnikom a jednotlivcom venujúcim sa práci v BIM, stavebníctve, inžinierskym projektom, alebo digitálnemu prototypovaniu pomohol efektívne spravovať ich dáta.

V súčasnej dobe, kedy sa digitálny model stáva stredobodom projektu, je pro mnohé firmy nutnosťou efektívnej spolupráce, správa a možnosť sledovať čím ďalej tým väčší objem digitálnych dát.

Autodesk Vault ponúka radu výkonných nástrojov pre správu dát a priame prepojenie medzi raw CAD dátami a programami ako Microsoft SharePoint, Outlook alebo externými ERP systémami, vďaka čomu môžete zdieľať dáta s tými, ktorí nepoužívajú CAD.

Autodesk Vault je ponúkaný v niekoľkých verziách vzhľadom k vašim požiadavkám.

Tieto zahrňajú:

  • Vault Basic, s jeho pomocou, môžete organizovať, spravovať a sledovať tvorbu dát, simulácii a dokumentácie.
  • Vault Professional, s ktorým môžete integrovať pokročilé funkcionality a funkcie s aplikáciami pre business
  • Vault Workgroup, ktorý využijete pri práci na veľkých projektoch prebiehajúcich vo viacerých lokalitách
  • Vault Office, vďaka ktorému sa môžu i tí, ktorí nepoužívajú CAD programy, zúčastniť pracovných procesov

Spravovanie veľkého množstva dát, realizáciou komplexných projektov a prácou v tíme často vykonáva výzvy, ktoré môžu viesť k pochybeniu, alebo spôsobiť, že prehliadneme dôležité míľniky, ale mnohým z týchto výziev sa dá jednoducho predísť implementáciou programu  Autodesk Vault ako riešenie pre správu vašich dát.

Nižšie sa pozrite na video prehľad a video návody v ktorých uvidíte, ako vám Vault môže pomôcť s výzvami, ktorým denne čelíte.

Autodesk Vault video zhrnutie 

 

  

Autodesk Vault – technický prehľad

Ako rýchlejšie vyhľadať Inventor súbory a ostatné projektové dáta

inventor-vault-find-files-faster

Trávite hodiny hľadaním súborov z Inventoru – a čo tak špecifické hľadanie podľa zákazníka, čísla výkresu alebo iného zadania? S Vaultom nájdete to čo potrebujete, v dobe keď to potrebujete.

Využite rozsiahle vyhľadávacie funkcie Vaultu k nájdeniu dát s hľadaním vychádzajúcim zo špecifických vlastností, uložených hľadaní, skratiek atď. Pri prehliadaní si zobrazte vlastnosti súboru. Viac vo videu.

Ako sa vyhnúť prepísaniu Inventor súborov

inventor-vault-collaboration

Máte problémy so spoluprácou na projekte v Inventore v zložkách na zdieľaných serveroch?
 
S Autodesk Vault môžete spolupracovať na jednom projekte bez toho, aby ste si navzájom prepisovali dáta a s funkciou Vault history môžete vidieť, kto pracuje na akých súboroch.

Vault vám ušetrí starosti so zdieľanými diskmi a zložkami pri práci s dátami z Inventoru v spoločnom úložisku a zvýši tak produktivitu pri úlohách, ktoré vyžadujú spoluprácu. Pozrite sa na ukážku, kde sa dozviete viac o tom, ako zamedziť prepisovaniu dát.

Ako rýchlo skopírovať existujúce súbory a zostavy Inventoru

inventor-vault-copy-design

Akým spôsobom ste doposiaľ kopírovali, alebo tvorili iterácie návrhu a zostáv v Inventore?

Pokiaľ sa spoliehate iba na Inventor, uvidíte, že tým stratíte množstvo času, nehovoriac o obmedzení názvu súboru, zmien vlastností, používanie častí, alebo ich výmena a organizovanie dát.
 
Kopírovanie existujúcich návrhov v Autodesk Vault je naopak úplne jednoduché, s automatizovanými nástrojmi, ktoré pre vás kopírujú, znovu využijú, vymenia a premenujú súbory v jednom kroku! Zistite viac vo videu vľavo.

 

Bezproblémové zavedenie a implementácia CAD

inventor-vault-copy-design

Mnoho spoločností sa pri implementácii softwaru pre správu dát pre Inventor a ďalšie produkty Autodesku obáva zmien, ktoré čakajú užívateľov pri práci s Inventorom, školenie užívateľov a komplikácie spojené s modernizáciou systému dátového managementu.
 
Vault ponúka svojím užívateľom tie najlepšie nástroje pre integráciu Autodesk CAD produktov. Užívatelia môžu pokračovať v práci vo zvolenom programe, iba s minimálnymi zmenami.

Implementácia a upgrade sú jednoduché a konfigurácia je minimálna. V priloženom videu sa pozrite, ako implementácia prebieha.

Vylepšená správa revízií v Inventore

inventor-vault-revision-control

Akým spôsobom zamykáte vaše Inventor súbory? Je pro vás ťažké rozlíšiť, či je súbor možné upravovať? Ako spravujete revíziu Inventor súborov?

Autodesk Vault ponúka firmám možnosť spravovať Inventor dáta so zabezpečením zložiek a súborov. Implementujte bezpečnostné procesy pre návrhy v Inventore, ktoré vyhovujú požiadavkám vašej spoločnosti. Automatizujte správu revízií Inventor dát a integrujte informácie z revízií a histórie priamo do návrhu.
 
Vo videu sa dozviete ako na správu revízii.

Výmena dát medzi Vaultom a ERP

erp-integration

Akým spôsobom ste doteraz zdieľali informácie o kusovníku (BOM) z Inventoru s ostatnými oddeleniami?

Hľadáte cestu, ako sa vyhnúť pochybeniam kvôli zdieľaniu chybných, alebo nekompletných informácií medzi podnikovými systémami a ako automatizovať výstupný BOM Inventoru s ostatnými systémami podniku?

S Autodesk Vault môžete pracovať s informáciami o návrhu a BOM Inventor súborov vnútri podnikových systémov, vďaka jednoduchej import - export funkcii, možno proces ďalej automatizovať s Vault API a tešiť sa z plynulej komunikácie medzi systémami vo vašej firme.

Zistite viac o integrácii Autodesk Inventor dát s ostatnými systémami v našom videu.

Autodesk Vault Basic verzus Vault Professional

Kliknite sem pre ponuku alebo viac informácií

Alebo nám zavolajte na +421 948 332 682 a my s vami radi prejdeme vaše požiadavky.

Autodesk

Tento web používa na poskytovanie služieb, marketingové účely a na analýzu navštevnosti súbory cookies. Používaním tohto webu súhlasíte s ukladaním a používaním súborov cookies.